1 2 3 4 5

Sabtu, 6 Julai 2013

TWINS Sentiasa Memberikan Yang Terbaik

Bermula dengan penubuhan Twins Resources Management, TWINS sentiasa memberikan yang terbaik buat para pelanggan dan juga peserta program. Berterusan dengan penubuhan Twins One Global, prinsip ini terus dikekalkan bagi terus menjaga jenama TWINS untuk terus menjadi jenama yang dipercayai dan terbaik dalam industri pembangunan modal insan.

Matlamat TWINS bukanlah keuntungan semata-mata. TWINS mahu turut serta dalam pembangunan negara. Bagi memainkan peranan ini dengan baik, kualiti program yang dianjurkan akan terus sentiasa dipastikan dalam keadaan yang terbaik dan diterima baik oleh para peserta. Hal ini demikian bagi memastikan proses pembelajaran akan berlaku secara maksimum.

TWINS juga menerima maklum balas dari semasa ke semasa bagi mengemaskini keperluan-keperluan program agar terus kekal relevan dan bermutu. Setiap maklum balas dikaji dan diambil tindakan yan sewajarnya. Hal sebegini ternyata mendapat respon yang positif daripada semua pihak sama ada daripada pihak pelanggan mahupun para peserta program. TWINS sentiasa berharap agar ilmu yang dikongsi akan terus membawa manfaat kepada semua pihak.

Jadikan kami teman pembelajaran anda. Hubungi kami sekarang untuk sebarang maklumat lanjut.

Puan Umi Laila : 013-3781246
Emel : twinsgroup@profesionaltraining.com
Facebook : www.facebook.com/Twinsresourcesmanagement
Website : www.profesionaltraining.com
Minisite : www.seminarprofesional.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan